loading...
mohammad mirzaei
mohammad mirzaei بازدید : 4 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (1)

خدایا!خودم را به تو می سپارم که

تنها تو محرم اسرار سر به مهر منی

خدایا!خودم را به تو می سپارم که

جز تو نیست انیس و همدم و همراهم

تو را می طلبم و تنها

در دل گرو عشق و محبت بی مثال تو می بندم.

آری! با تمام وجودسوگند یاد می کنم:

قسم به ابر های باران زایت

سوگند به فرشتگان مقرب و بند گان مخلصت

که هر انچه از تو برمن می رسد و هر انچه که بر من مقدر می داری

مرا به سوی شادمانی و شعف و سر افرازی رهنمون می سازد!

پس چه جای غم و اندوه و حزن و ناسپاسی

از مصایب و شداید روزگار چون تو با منی.

خدایا1خودم را به تو می سپارم و نیک می دانم

که با دل سپردن به توست که رنج هایم مرتفع و غم اندوه هایم فروکش می نماید.

با دل سپردن به توست که

عظمت وجود و مقام کبریایی خویش را از زیر شکنج

بیهودگی و حقارت به در آورده و آن رادر انتظار تمامی آفریدگانت به نمایش خواهم گذارد

با دل سپردن به توست که.....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 245
  • کدهای اختصاصی